Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/33495
Toàn bộ biểu ghi siêu dữ liệu
Trường DCGiá trị Ngôn ngữ
dc.contributor.authorNhiều tác giả-
dc.date.accessioned2021-08-15T02:01:39Z-
dc.date.available2021-08-15T02:01:39Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.issn1936-9859-
dc.identifier.otherTC891-
dc.identifier.urihttp://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/33495-
dc.descriptionTháng 7/2021 87 p.vi
dc.language.isoenvi
dc.subjectVietnamese EFL Learnersvi
dc.subjectStudents at Van Lang Universityvi
dc.titleAsiaCALL Online Journal: Volume 12, No.4vi
dc.typeOthervi
Bộ sưu tập: AsiaCALL Online Journal

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
TC891_51-Article Text-215-1-10-20210512.pdfThe Efficiency of E-teaching Activities in Teaching Speaking Skills for English Major Students218.62 kBAdobe PDFXem/Tải về
TC891_58-Article Text-216-1-10-20210517.pdfDifficulties and some suggested solutions in studying online of the students in Van Lang University during the Covid-19 pandemic298.29 kBAdobe PDFXem/Tải về
TC891_60-Article Text-269-1-10-20210702.pdfThe Challenges of E-learning Through Microsoft Teams for EFL Students at Van Lang University in COVID-19235.96 kBAdobe PDFXem/Tải về
TC891_64-Article Text-288-1-10-20210713.pdfBoosting English Majors’ Ability in Pronouncing Stressed Vowels via Blue Canoe, a Mobile-based Application: A Focus on Vietnamese EFL Learners457.78 kBAdobe PDFXem/Tải về
TC891_65-Article Text-283-1-10-20210709.pdfThe Effects of Vietnamese High School Teacher’s Utility of Google Forms on Eleventh Graders’ Grammatical Knowledge477.35 kBAdobe PDFXem/Tải về
TC891_66-Article Text-295-1-10-20210723.pdfDoes online instruction in discourse conventions of literary analysis affect L2 students’ critical stance in academic writing? A longitudinal study359.51 kBAdobe PDFXem/Tải về


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.