Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/33476
Toàn bộ biểu ghi siêu dữ liệu
Trường DCGiá trị Ngôn ngữ
dc.contributor.authorSylvana Kroop-
dc.contributor.authorAlexander Mikroyannidis-
dc.contributor.authorMartin Wolpers-
dc.date.accessioned2021-08-15T01:03:02Z-
dc.date.available2021-08-15T01:03:02Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.isbn978-3-319-02399-1-
dc.identifier.otherSA10392-
dc.identifier.urihttp://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/33476-
dc.descriptionxxvi, 252 p. : ill ; https://doi.org/10.1007/978-3-319-02399-1 CC BY-NCvi
dc.description.abstractThis book presents the outcomes of four years of educational research in the EU-supported project called ROLE (Responsive Online Learning Environments). ROLE technology is centered around the concept of self-regulated learning that creates responsible learners, who are capable of critical thinking and able to plan their own learning processes. ROLE allows learners to independently search for appropriate learning resources and then reflect on their own learning process and progress. To accomplish this, ROLE´s main objective is to support the development of open personal learning environments (PLE's). ROLE provides a framework consisting of “enabler spaces” on the one hand and tools, content, and services on the other. Utilizing this framework, learners are invited to create their own controlled and preferred learning environments to trigger and motivate self-regulated learning. Authors of this book are researchers, developers and teachers who have worked in the ROLE project and belong to the ROLE partner consortium consisting of 16 internationally renowned research institutions, including those from 6 EU countries and China. Chapters include numerous practical tutorials to guide the reader in creating innovative and useful learning widgets and present the best practices for the development of PLE's.vi
dc.language.isoenvi
dc.publisherSpringervi
dc.subjectControlled Learning Environmentvi
dc.subjectEU ROLE Projectvi
dc.subjectOpen Educational Resourcesvi
dc.subjectPersonal Learning Environmentsvi
dc.titleResponsive Open Learning Environments: Outcomes of Research from the ROLE Projectvi
dc.typeBookvi
Bộ sưu tập: Công nghệ Kỹ thuật Môi trường_TLNM_SACH

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
SA10392_1_ResponsiveOpenLearningEnvironm_Front matter.pdf
  Giới hạn truy cập
Front matter226.64 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA10392_2_ResponsiveOpenLearningEnvironm_Contents.pdf
  Giới hạn truy cập
Contents31.05 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA10392_3_ResponsiveOpenLearningEnvironm_List of Authors.pdf
  Giới hạn truy cập
List of Authors623.2 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA10392_4_ResponsiveOpenLearningEnvironm_Chapter 1.pdf
  Giới hạn truy cập
Personal Learning Environments (PLEs): Visions and Concepts625.6 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA10392_5_ResponsiveOpenLearningEnvironm_Chapter 2.pdf
  Giới hạn truy cập
Supporting Self-Regulated Learning938.69 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA10392_6_ResponsiveOpenLearningEnvironm_Chapter 3.pdf
  Giới hạn truy cập
A Multidimensional Evaluation Framework for Personal Learning Environments332.79 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA10392_7_ResponsiveOpenLearningEnvironm_Chapter 4.pdf
  Giới hạn truy cập
Case Study 1: Using Widget Bundles for Formal Learning in Higher Education775.69 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA10392_8_ResponsiveOpenLearningEnvironm_Chapter 5.pdf
  Giới hạn truy cập
Case Study 2: Designing PLE for Higher Education480.42 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA10392_9_ResponsiveOpenLearningEnvironm_Chapter 6.pdf
  Giới hạn truy cập
Case Study 3: Exploring Open Educational Resources for Informal Learning425.26 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA10392_10_ResponsiveOpenLearningEnvironm_Chapter 7.pdf
  Giới hạn truy cập
Case Study 4: Technology Enhanced Workplace Learning550.8 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA10392_11_ResponsiveOpenLearningEnvironm_Chapter 8.pdf
  Giới hạn truy cập
Lessons Learned from the Development of the ROLE PLE Framework1.02 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA10392_12_ResponsiveOpenLearningEnvironm_Commentary.pdf
  Giới hạn truy cập
Commentary356.43 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA10392_13_ResponsiveOpenLearningEnvironm_Index.pdf
  Giới hạn truy cập
Index71.9 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.