Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/33449
Toàn bộ biểu ghi siêu dữ liệu
Trường DCGiá trị Ngôn ngữ
dc.contributor.authorMartin Euwema-
dc.contributor.authorLourdes Munduate-
dc.contributor.authorPatricia Elgoibar-
dc.date.accessioned2021-08-14T11:45:43Z-
dc.date.available2021-08-14T11:45:43Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.isbn978-3-319-08605-7-
dc.identifier.otherSA10350-
dc.identifier.urihttp://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/33449-
dc.descriptionxxi, 199 p. : ill ; https://doi.org/10.1007/978-3-319-08605-7 CC BY-NCvi
dc.description.abstractThis volume focuses on describing the social dialogue system in organizations from an Human Resources Management perspective. Based on the NEIRE model for industrial relations, key factors are determined contributing to creative social dialogue in European organizations. Actual data from surveys and interviews from more than 700 CEO and HR managers in eleven European countries give insights in the experiences with and expectations of employers of social dialogue. The volume offers a comprehensive introduction to the historical context and current situation in social dialogue in these countries. This context helps to understand the current major challenges in each country when it comes to a vital social dialogue. Using good practices from many organizations, this book offers an agenda for innovative and cooperative social dialogue in organizations.vi
dc.language.isoenvi
dc.publisherSpringervi
dc.subjectConflict Management in Organizationsvi
dc.subjectEmployee Representatives (ERs)vi
dc.subjectHuman Resources Management (HRM) Perspectivevi
dc.subjectSocial Dialogue Systemvi
dc.titlePromoting Social Dialogue in European Organizations: Human Resources Management and Constructive Conflict Managementvi
dc.typeBookvi
Bộ sưu tập: Xã hội học_TLNM_SACH

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
SA10350_1_PromotingSocialDialogueInEurop_Cover.pdf
  Giới hạn truy cập
Cover743.26 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA10350_2_PromotingSocialDialogueInEurop_Front matter.pdf
  Giới hạn truy cập
Front matter666.92 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA10350_3_PromotingSocialDialogueInEurop_Contents.pdf
  Giới hạn truy cập
Contents600.89 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA10350_4_PromotingSocialDialogueInEurop_Authors.pdf
  Giới hạn truy cập
Authors1.39 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA10350_5_PromotingSocialDialogueInEurop_Chapter 1.pdf
  Giới hạn truy cập
Employee Representatives in European Organizations1.18 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA10350_6_PromotingSocialDialogueInEurop_Chapter 2.pdf
  Giới hạn truy cập
Management Perceptions of Social Dialogue at the Company Level in Belgium1.09 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA10350_7_PromotingSocialDialogueInEurop_Chapter 3.pdf
  Giới hạn truy cập
Employee Representatives in Denmark. How Employers see them and what they Expect1.07 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA10350_8_PromotingSocialDialogueInEurop_Chapter 4.pdf
  Giới hạn truy cập
Employee Representatives in Estonia. How are they Perceived and what are the Expectations by Employers?1.14 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA10350_9_PromotingSocialDialogueInEurop_Chapter 5.pdf
  Giới hạn truy cập
Employee Representatives in France: Employers’ Perceptions and Expectations Towards Improved Industrial Relations1.06 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA10350_10_PromotingSocialDialogueInEurop_Chapter 6.pdf
  Giới hạn truy cập
Management’s Perceptions of Social Dialogue at the Company Level in Germany1.05 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA10350_11_PromotingSocialDialogueInEurop_Chapter 7.pdf
  Giới hạn truy cập
Management’s Perceptions of Social Dialogue at Company Level in Italy1.08 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA10350_12_PromotingSocialDialogueInEurop_Chapter 8.pdf
  Giới hạn truy cập
Industrial Relations and Works Councils in the Netherlands—Results from Interviews and a Survey among HR Managers1.1 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA10350_13_PromotingSocialDialogueInEurop_Chapter 9.pdf
  Giới hạn truy cập
Employee Representatives in Poland. How are they Perceived and what are the Expectations by Employers?1.16 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA10350_14_PromotingSocialDialogueInEurop_Chapter 10.pdf
  Giới hạn truy cập
Employee Representatives in Portugal. How are they Perceived and what are the Expectations by Employers?1.06 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA10350_15_PromotingSocialDialogueInEurop_Chapter 11.pdf
  Giới hạn truy cập
Employee Representatives in Spain. Which are the Perceptions and Expectations by Employers?1.13 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA10350_16_PromotingSocialDialogueInEurop_Chapter 12.pdf
  Giới hạn truy cập
Employee Representatives and Participation in the United Kingdom1.05 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA10350_17_PromotingSocialDialogueInEurop_Chapter 13.pdf
  Giới hạn truy cập
The Tower of Power: Building Innovative Organizations Through Social Dialogue1.2 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA10350_18_PromotingSocialDialogueInEurop_Abbreviation List.pdf
  Giới hạn truy cập
Abbreviations List616.95 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.