Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/32349
Toàn bộ biểu ghi siêu dữ liệu
Trường DCGiá trị Ngôn ngữ
dc.contributor.authorMaría Jesús Yagüe Guillén, Natalia Rubio (editors)-
dc.date.accessioned2021-07-15T06:09:44Z-
dc.date.available2021-07-15T06:09:44Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.isbn9783039213368-
dc.identifier.otherSA10662-
dc.identifier.urihttp://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/32349-
dc.descriptionxi, 108 p. : ill. ; 6.19 MB ; DOI: https://doi.org/10.3390/books978-3-03921-336-8; CC BY-NC-NDvi
dc.description.abstractLoyalty is one of the main assets of a brand. In today’s markets, achieving and maintaining loyal customers has become an increasingly complex challenge for brands due to the widespread acceptance and adoption of diverse technologies by which customers communicate with brands. This Special Issue explores new areas of customer loyalty and brand management, providing new insights into the field. Both concepts have evolved over the last decade to encompass such concepts and practices as brand image, experiences, multichannel context, multimedia platforms and value co-creation, as well as relational variables such as trust, engagement and identification (among others).vi
dc.language.isoenvi
dc.publisherMDPIvi
dc.subjectCustomer Loyaltyvi
dc.subjectBrand Equityvi
dc.subjectBrand Loyaltyvi
dc.subjectValue Co-Creationvi
dc.subjectBrand Identificationvi
dc.subjectBrand Awarenessvi
dc.subjectBrand Imagevi
dc.subjectCustomer Trustvi
dc.subjectBrand Engagementvi
dc.subjectSatisfactionvi
dc.titleCustomer Loyalty and Brand Managementvi
dc.typeBookvi
Bộ sưu tập: Kinh doanh và Kinh tế_TLNM_SACH

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
SA10662_1. Customer_Loyalty_and_Brand_Management_Cover.pdf
  Giới hạn truy cập
Cover900.94 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA10662_2. Customer_Loyalty_and_Brand_Management_Contents.pdf
  Giới hạn truy cập
Contents41.57 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA10662_3. Customer_Loyalty_and_Brand_Management_Editors.pdf
  Giới hạn truy cập
About the Special Issue Editors41.65 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA10662_4. Customer_Loyalty_and_Brand_Management_Preface.pdf
  Giới hạn truy cập
Preface50.34 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA10662_5. Customer_Loyalty_and_Brand_Management_Paper 1.pdf
  Giới hạn truy cập
Local Food Shopping: Factors Affecting Users’ Behavioural E-Loyalty774.23 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA10662_5. Customer_Loyalty_and_Brand_Management_Paper 2.pdf
  Giới hạn truy cập
Reviewing the Online Tourism Value Chain951.51 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA10662_5. Customer_Loyalty_and_Brand_Management_Paper 3.pdf
  Giới hạn truy cập
Do Brands Matter in Unlisted Firms? An Empirical Study of the Association between Brand Equity and Financial Performance231.24 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA10662_5. Customer_Loyalty_and_Brand_Management_Paper 4.pdf
  Giới hạn truy cập
Developing the Marketing Experience to Increase Shopping Time: The Moderating Effect of Visit Frequency641.43 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA10662_5. Customer_Loyalty_and_Brand_Management_Paper 5.pdf
  Giới hạn truy cập
A Systematic Mapping Study on Customer Loyalty and Brand Management2.15 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA10662_5. Customer_Loyalty_and_Brand_Management_Paper 6.pdf
  Giới hạn truy cập
Examining Customer–Brand Relationships: A Critical Approach to Empirical Models on Brand Attachment, Love, and Engagement564.48 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.