Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/31317
Toàn bộ biểu ghi siêu dữ liệu
Trường DCGiá trị Ngôn ngữ
dc.contributor.authorNgo, Minh Vu-
dc.contributor.authorVu, Minh Hieu-
dc.contributor.authorPhan, Thi Phu Quyen-
dc.date.accessioned2021-06-12T14:14:38Z-
dc.date.available2021-06-12T14:14:38Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.issn1735-188X-
dc.identifier.otherBBKH2570-
dc.identifier.urihttp://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/31317-
dc.description23p.; 870 KBvi
dc.description.abstractDespite the crucial contribution of social media on customer relationship management (CRM) strategies, how social CRM can be transformed into customer value, and economics returns for firms remain unexplored in the hospitality industry, especially in turbulent environments. As a new approach for dealing with both gradual and disruptive changes in the market, this study develops and tests the mediating role of dynamic capabilities in the social CRM - performance relationship.vi
dc.language.isoenvi
dc.publisherWebology, Volume 18, Special Issue on Management and Social Media January, 2021vi
dc.subjectSocial Customer Relationship Management (Social CRM)vi
dc.subjectDynamic Capabilitiesvi
dc.subjectSocial Media Technologyvi
dc.subjectHospitality Industryvi
dc.subjectSmall and Medium Enterprises (SMEs)vi
dc.subjectViet Namvi
dc.titleImplementing Social Customer Relationship Management in Turbulent Environments: A Dynamic Capabilities Perspectivevi
dc.typeArticlevi
Bộ sưu tập: Bài báo khoa học giảng viên

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
BBKH2570_Implementing Social Customer Relationship.pdf
  Giới hạn truy cập
Implementing Social Customer Relationship Management in Turbulent Environments: A Dynamic Capabilities Perspective869.5 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.