Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/30996
Toàn bộ biểu ghi siêu dữ liệu
Trường DCGiá trị Ngôn ngữ
dc.contributor.authorCrato, Nuno-
dc.date.accessioned2021-06-08T08:03:06Z-
dc.date.available2021-06-08T08:03:06Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.isbn9783030590314-
dc.identifier.otherSA9524-
dc.identifier.urihttp://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/30996-
dc.descriptionxiv, 263 p. : ill ; DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-030-59031-4 CC BYvi
dc.description.abstractThis open access book compares and contrasts the results of international student assessments in ten countries. The OECD’s Programme for International Student Assessment (PISA) released the results of its 2018 assessment in December 2019. This book reflects the debates that typically follow the release of these results and focuses on the causes of differences between countries. Such causes include continuous decline in one country, improvement combined with increasing internal inequalities in another country, or rapid improvement in spite of an outdated curriculum in yet another.vi
dc.language.isoenvi
dc.publisherSpringervi
dc.subjectProgram for International Student Assessmentvi
dc.subjectCountry Raises International Resultsvi
dc.subjectReading Achievementvi
dc.subjectEducational Policyvi
dc.titleImproving a Country’s Education: PISA 2018 Results in 10 Countriesvi
dc.typeBookvi
Bộ sưu tập: Xã hội học_TLNM_SACH

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
SA9524_2021_Book_ImprovingACountrySEducation.pdf
  Giới hạn truy cập
Improving a Country’s Education: PISA 2018 Results in 10 Countries7.17 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.