Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/28673
Toàn bộ biểu ghi siêu dữ liệu
Trường DCGiá trị Ngôn ngữ
dc.contributor.authorWittmann, Erich Christian-
dc.date.accessioned2021-03-24T01:06:41Z-
dc.date.available2021-03-24T01:06:41Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.isbn9783030615703-
dc.identifier.otherSA8822-
dc.identifier.urihttp://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/28673-
dc.descriptionxx, 318 p. : ill ; DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-030-61570-3 CC BYvi
dc.description.abstractThis Open Access book features a selection of articles written by Erich Ch. Wittmann between 1984 to 2019, which shows how the “design science conception” has been continuously developed over a number of decades. The articles not only describe this conception in general terms, but also demonstrate various substantial learning environments that serve as typical examples. In terms of teacher education, the book provides clear information on how to combine (well-understood) mathematics and methods courses to benefit of teachers.vi
dc.language.isoenvi
dc.publisherSpringer Openvi
dc.subjectRelating Mathematics to Mathematics Educationvi
dc.subjectSubstantial Learning Environmentsvi
dc.subjectIntegrating Theory and Practicevi
dc.subjectCurriculum Developmentvi
dc.titleConnecting Mathematics and Mathematics Education: Collected Papers on Mathematics Education as a Design Sciencevi
dc.typeBookvi
Bộ sưu tập: Khoa học cơ bản_TLNM_SACH

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
SA8822_2021_Book_ConnectingMathematicsAndMathem.pdf
  Giới hạn truy cập
Connecting Mathematics and Mathematics Education: Collected Papers on Mathematics Education as a Design Science14.33 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.