Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/28657
Toàn bộ biểu ghi siêu dữ liệu
Trường DCGiá trị Ngôn ngữ
dc.contributor.authorUlbrich, Hannah-
dc.contributor.authorWedel, Marco-
dc.contributor.authorDienel, Hans-Liudger-
dc.date.accessioned2021-03-24T00:40:53Z-
dc.date.available2021-03-24T00:40:53Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.isbn9783030528812-
dc.identifier.otherSA8799-
dc.identifier.urihttp://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/28657-
dc.descriptionviii, 220 p. : ill ; DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-030-52881-2 CC BYvi
dc.description.abstractThis open access book examines the implications of internal crowdsourcing (IC) in companies. Presenting an employee-oriented, cross-sector reference model for good IC practice, it discusses the core theoretical foundations, and offers guidelines for process-management and blueprints for the implementation of IC. Furthermore, it examines solutions for employee training and competence development based on crowdsourcing. As such, the book will appeal to scholars of management science, work studies, organizational and participation research and to readers interested in inclusive approaches for cooperative change management and the IT implications for IC platforms.vi
dc.language.isoenvi
dc.publisherSpringer Openvi
dc.subjectAgile Organisationsvi
dc.subjectScrum for Crowdsourcingvi
dc.subjectCultural Changevi
dc.subjectEmployee Participation and Qualificationvi
dc.titleInternal Crowdsourcing in Companies: Theoretical Foundations and Practical Applicationsvi
dc.typeBookvi
Bộ sưu tập: Quản trị kinh doanh_TLNM_SACH

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
SA8799_2021_Book_InternalCrowdsourcingInCompani.pdf
  Giới hạn truy cập
Internal Crowdsourcing in Companies: Theoretical Foundations and Practical Applications3.81 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.