Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/2275
Toàn bộ biểu ghi siêu dữ liệu
Trường DCGiá trị Ngôn ngữ
dc.contributor.authorTrịnh Việt, Dũng-
dc.contributor.authorNguyễn Hoàng, Mai-
dc.date.accessioned2018-10-17T09:16:49Z-
dc.date.available2018-10-17T09:16:49Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.issn9.79E+12-
dc.identifier.urihttp://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/2275-
dc.description.abstract"The effect of marketing public relations (MPR) on human interactions such as their changing attitudes is difficult to quantify. Academics and industry professionals are both struggling with this challenge. This research laid foundations by using SERVQUAL framework to measure the effectiveness of MPR on attitude toward brand (ATB) to identify insights that can inform strategy in practice. A survey was accompanied with 317 respondents in Ho Chi Minh City, Vietnam to collect primary data. Constructing on the multiple regression analysis, it was concluded that MPR has positive relationship with ATB; also tangibles dimension of SERVQUAL. Furthermore, MPR indirectly affects ATB through tangibles. Hence, managers are highly recommended to make the MPR programs more tangibility in order to gain positive ATB."vi
dc.language.isoenvi
dc.publisherProceedings of NIDA International Business Conference 2017–Innovative Management: Bridgingvi
dc.subjectMarketing public relationvi
dc.subjectPublic relationsvi
dc.titleEffectiveness of marketing public relation : envidences form Viet Namvi
dc.typeWorking Papervi
Bộ sưu tập: Bài báo khoa học giảng viên

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
BBKH204_Nguyen Hoang Mai_2017.pdf
  Giới hạn truy cập
Effectiveness of marketing public relation : envidences form Viet Nam6.59 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.