Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/21425
Toàn bộ biểu ghi siêu dữ liệu
Trường DCGiá trị Ngôn ngữ
dc.contributor.authorLv, Xingyang-
dc.contributor.authorLi, Huifan-
dc.contributor.authorXia, Lan-
dc.date.accessioned2020-08-25T03:00:12Z-
dc.date.available2020-08-25T03:00:12Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.issn0261-5177-
dc.identifier.otherBBKH2018-
dc.identifier.urihttp://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/21425-
dc.descriptionTourism Management 77 (2020) 104025vi
dc.description.abstractThis study proposes that haptic cues (in online reviews, companies’ descriptive information provided) significantly influence consumers’ willingness to book hotel rooms online. Four studies examining the effect of haptic cues and using both primary and secondary data produced consistent results. We identified mental imagery as the underlying mechanism. In addition, the effect of haptic cues is moderated by the match between type of traveler and type of mental simulation. Haptic cues with outcome (process) simulation are more effective when matched with business (leisure) travelers who are performance (process) oriented. Implications for practice are discussed.vi
dc.language.isoenvi
dc.publisherElsevier Ltd.vi
dc.subjectHaptic cuevi
dc.subjectMental simulationvi
dc.subjectMental imageryvi
dc.subjectTactile experiencevi
dc.subjectOnline reviewsvi
dc.subjectHospitality industryvi
dc.titleEffects of haptic cues on consumers’ online hotel booking decisions: The mediating role of mental imageryvi
dc.typeArticlevi
Bộ sưu tập: Bài báo_lưu trữ

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
BBKH2018_Effects of haptic cues on consumers.pdf
  Giới hạn truy cập
Effects of haptic cues on consumers’ online hotel booking decisions: The mediating role of mental imagery1.41 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.