Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/21236
Toàn bộ biểu ghi siêu dữ liệu
Trường DCGiá trị Ngôn ngữ
dc.contributor.authorBarney, Jay B.-
dc.date.accessioned2020-08-19T03:45:14Z-
dc.date.available2020-08-19T03:45:14Z-
dc.date.issued1986-
dc.identifier.otherBBKH1969-
dc.identifier.urihttp://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/21236-
dc.descriptionThe Academy of Management Review , Jul., 1986, Vol. 11, No. 3 (Jul., 1986), pp. 656-665vi
dc.description.abstractThree attributes that a firm's culture must have to generate sustained competitive advantages are isolated. Previous findings suggest that the cultures of some firms have these attributes; thus, these cultures are a source of such advantages. The normative implications of the analysis are discussed. Firms that do not have the required cultures cannot engage in activities that will modify their cultures and gener- ate sustained superior financial performance because their modified cultures typically will be neither rare nor imperfectly imitable. Firms that have cultures with the required attributes can obtain sustained superior financial performance from their cultures.vi
dc.language.isoenvi
dc.publisherJSTORvi
dc.subjectOrganizational Culturevi
dc.subjectCulturevi
dc.subjectCorporate Culturevi
dc.subjectFinancialvi
dc.titleOrganizational Culture: Can It Be a Source of Sustained Competitive Advantage?vi
dc.typeArticlevi
Bộ sưu tập: Bài báo_lưu trữ

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
BBKH1969_Organization culture can it be a source of sustained competitive advantage.pdf
  Giới hạn truy cập
Organizational Culture: Can It Be a Source of Sustained Competitive Advantage?498.33 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.