Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này:
http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/16364
Toàn bộ biểu ghi siêu dữ liệu
Trường DC | Giá trị | Ngôn ngữ |
---|---|---|
dc.contributor.author | Roy, Nathalie | - |
dc.date.accessioned | 2020-04-09T02:41:15Z | - |
dc.date.available | 2020-04-09T02:41:15Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.other | 2058-6310 | - |
dc.identifier.other | BBKH979 | - |
dc.identifier.uri | http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/16364 | - |
dc.description | The Journal of Classics Teaching (JCT): 04 December 2019, pp. 14-19 | vi |
dc.description.abstract | Have you ever wondered what it would be like to take notes for Pliny the Elder? Surely he had a secretary to assist him with his writing, or did he take his own notes? He left a huge body of material in his Historia Naturalis. What must his home office have looked like with all the detritus of constant writing and research scattered about? I have often wondered these things and many others about the process of ancient writing. As a Latin teacher, I decided to try out ancient writing with my students as a STEM project. | vi |
dc.language.iso | en | vi |
dc.publisher | Cambridge Univeristy Press | vi |
dc.subject | STEM | vi |
dc.subject | Classics Classroom | vi |
dc.subject | Archaeology | vi |
dc.title | Making a StINK with STEM in the Classics Classroom: Exploring Ancient Roman Writing through Experimental Archaeology | vi |
dc.type | Other | vi |
Bộ sưu tập: | Bài báo_lưu trữ |
Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin | Mô tả | Kích thước | Định dạng | |
---|---|---|---|---|
BBKH1014_TCCN_Making a StINK with STEM.pdf Giới hạn truy cập | 538.34 kB | Adobe PDF | Xem/Tải về Yêu cầu tài liệu |
Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.