Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/16364
Toàn bộ biểu ghi siêu dữ liệu
Trường DCGiá trị Ngôn ngữ
dc.contributor.authorRoy, Nathalie-
dc.date.accessioned2020-04-09T02:41:15Z-
dc.date.available2020-04-09T02:41:15Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.other2058-6310-
dc.identifier.otherBBKH979-
dc.identifier.urihttp://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/16364-
dc.descriptionThe Journal of Classics Teaching (JCT): 04 December 2019, pp. 14-19vi
dc.description.abstractHave you ever wondered what it would be like to take notes for Pliny the Elder? Surely he had a secretary to assist him with his writing, or did he take his own notes? He left a huge body of material in his Historia Naturalis. What must his home office have looked like with all the detritus of constant writing and research scattered about? I have often wondered these things and many others about the process of ancient writing. As a Latin teacher, I decided to try out ancient writing with my students as a STEM project.vi
dc.language.isoenvi
dc.publisherCambridge Univeristy Pressvi
dc.subjectSTEMvi
dc.subjectClassics Classroomvi
dc.subjectArchaeologyvi
dc.titleMaking a StINK with STEM in the Classics Classroom: Exploring Ancient Roman Writing through Experimental Archaeologyvi
dc.typeOthervi
Bộ sưu tập: Bài báo_lưu trữ

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
BBKH1014_TCCN_Making a StINK with STEM.pdf
  Giới hạn truy cập
538.34 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.