Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này:
http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/16363
Toàn bộ biểu ghi siêu dữ liệu
Trường DC | Giá trị | Ngôn ngữ |
---|---|---|
dc.contributor.author | Warwicker, Hannah | - |
dc.date.accessioned | 2020-04-09T02:25:56Z | - |
dc.date.available | 2020-04-09T02:25:56Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.issn | 2058-6310 | - |
dc.identifier.other | BBKH978 | - |
dc.identifier.uri | http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/16363 | - |
dc.description | The Journal of Classics Teaching (JCT): 04 December 2019, pp. 4-13 | vi |
dc.description.abstract | This study took place in a Year 7 class in a selective mixed independent school and examines the use of learning strategies for Latin vocabulary. The students were asked how they normally learn vocabulary, and these results using their normal method are compared to the results of using three different strategies | vi |
dc.language.iso | en | vi |
dc.publisher | Cambridge Univeristy Press | vi |
dc.subject | Literature | vi |
dc.subject | Literaturey | vi |
dc.subject | Reading | vi |
dc.subject | Keyword Method | vi |
dc.subject | Strategy training | vi |
dc.subject | Motivation | vi |
dc.title | An investigation into the effects of vocabulary learning strategies on the retention of Latin vocabulary in a Year 7 class | vi |
dc.type | Working Paper | vi |
Bộ sưu tập: | Bài báo_lưu trữ |
Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin | Mô tả | Kích thước | Định dạng | |
---|---|---|---|---|
BBKH1013_TCCN_An investigation into the effects.pdf Giới hạn truy cập | 446.5 kB | Adobe PDF | Xem/Tải về Yêu cầu tài liệu |
Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.