Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/16363
Toàn bộ biểu ghi siêu dữ liệu
Trường DCGiá trị Ngôn ngữ
dc.contributor.authorWarwicker, Hannah-
dc.date.accessioned2020-04-09T02:25:56Z-
dc.date.available2020-04-09T02:25:56Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.issn2058-6310-
dc.identifier.otherBBKH978-
dc.identifier.urihttp://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/16363-
dc.descriptionThe Journal of Classics Teaching (JCT): 04 December 2019, pp. 4-13vi
dc.description.abstractThis study took place in a Year 7 class in a selective mixed independent school and examines the use of learning strategies for Latin vocabulary. The students were asked how they normally learn vocabulary, and these results using their normal method are compared to the results of using three different strategiesvi
dc.language.isoenvi
dc.publisherCambridge Univeristy Pressvi
dc.subjectLiteraturevi
dc.subjectLiteratureyvi
dc.subjectReadingvi
dc.subjectKeyword Methodvi
dc.subjectStrategy trainingvi
dc.subjectMotivationvi
dc.titleAn investigation into the effects of vocabulary learning strategies on the retention of Latin vocabulary in a Year 7 classvi
dc.typeWorking Papervi
Bộ sưu tập: Bài báo_lưu trữ

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
BBKH1013_TCCN_An investigation into the effects.pdf
  Giới hạn truy cập
446.5 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.