Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/9416
Nhan đề: Public Health Branding: Applying marketing for social change
Tác giả: Evans, W. Douglas
Hastings, Gerard
Từ khoá: Marketing of Health Services
Health Promotion
Advertising as Topic
Năm xuất bản: 2009
Nhà xuất bản: Oxford University Press
Tóm tắt: Modern healthcare has become a system of conflicts, in which diverse groups pursue their own interests at the risk of the system at large. Insurance providers want to reduce their payments, HMOs want to bring in more profit, research groups want to advance their agendas, and no one wants to work together. This book argues that when these stakeholders jockey for position, what results is the “tragedy of the commons”: the breakdown of the healthcare system as a whole by the competition of its parts. This book uses real-world examples to illustrate the fragile state of the healthcare system today, and offers feasible solutions to repair the system while making better business sense for the individual stakeholders. By working together to increase healthcare coverage, quality of care and patient satisfaction, the book contends that each player will ultimately make much greater gains than if they'd fought alone. At the same time, an improved, unified system increases the public's trust in the healthcare enterprise, which in turn makes better business sense for everyone.
Định danh: http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/9416
ISBN: 9780191724060 (e)
9780199237135
Bộ sưu tập: TLCK_Ebook_Y học

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
SA3368_Public Health Branding_Cover.pdf
  Giới hạn truy cập
Title Pages139.19 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA3368_Public Health Branding_Chapter 1.pdf
  Giới hạn truy cập
Public health branding: Recognition, promise, and delivery of healthy lifestyles563.37 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA3368_Public Health Branding_Chapter 2.pdf
  Giới hạn truy cập
What is a public health brand?240.75 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA3368_Public Health Branding_Chapter 3.pdf
  Giới hạn truy cập
Evaluation of public health brands: Design, measurement, and analysis460.58 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA3368_Public Health Branding_Chapter 4.pdf
  Giới hạn truy cập
Building brands with competitive analysis249.55 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA3368_Public Health Branding_Chapter 5.pdf
  Giới hạn truy cập
Help: A European public health brand in the making?346.98 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA3368_Public Health Branding_Chapter 6.pdf
  Giới hạn truy cập
Branding play for children: VERBTM It’s what you do574.48 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA3368_Public Health Branding_Chapter 7.pdf
  Giới hạn truy cập
Case studies of youth tobacco prevention campaigns from the USA: Truth and half-truths988.1 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA3368_Public Health Branding_Chapter 8.pdf
  Giới hạn truy cập
High brand recognition in the context of an unsuccessful communication campaign: The National Youth Anti-Drug Media Campaign249.15 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA3368_Public Health Branding_Chapter 9.pdf
  Giới hạn truy cập
Branding through cultural grounding: The keepin’ it REAL curriculum270.44 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA3368_Public Health Branding_Chapter 10.pdf
  Giới hạn truy cập
Public health branding Down Under956.12 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA3368_Public Health Branding_Chapter 11.pdf
  Giới hạn truy cập
Public health brands in the developing world422.11 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA3368_Public Health Branding_Chapter 12.pdf
  Giới hạn truy cập
Branding of international public health organizations: Applying commercial marketing to global public health233.85 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA3368_Public Health Branding_Chapter 13.pdf
  Giới hạn truy cập
The intersection between tailored health communication and branding for health promotion244.43 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA3368_Public Health Branding_Chapter 14.pdf
  Giới hạn truy cập
Challenges and limitations of applying branding in social marketing273.08 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA3368_Public Health Branding_Chapter 15.pdf
  Giới hạn truy cập
Future directions for public health branding190.74 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA3368_Public Health Branding_Index.pdf
  Giới hạn truy cập
Index225 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.