Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/5897
Nhan đề: Tourism and Hospitality Marketing: A Global Perspective
Tác giả: Hudson, Simon
Từ khoá: Hospitality
"Hospitality industry -- Marketing. "
"BUSINESS & ECONOMICS -- Industries -- Hospitality, Travel & Tourism. "
Năm xuất bản: 2013
Nhà xuất bản: SAGE Publications Ltd
Tóm tắt: With over 70 global case studies and vignettes, this textbook covers all the key marketing principles applied to tourism and hospitality, showing how these concepts work in practice and demonstrating the diverse range of tourism and hospitality products on offer. Chapters are packed with pedagogical features that will help readers consolidate their learning, including: - Chapter objectives - Key terms - Discussion questions and exercises - Links to useful websites - Profiles of successful individuals and organizations. Tourism and Hospitality Marketing is accompanied by a website that offers
Định danh: http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/5897
ISBN: 9781446280140 (e)
9781412946872
Bộ sưu tập: Quản trị Khách sạn_Sage_Sách

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
SA2411-tourism-and-hospitality-marketing_n1.pdf
  Giới hạn truy cập
The Global Tourism Marketing Environment1.13 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA2411-tourism-and-hospitality-marketing_n2.pdf
  Giới hạn truy cập
Consumer Behaviour986.51 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA2411-tourism-and-hospitality-marketing_n3.pdf
  Giới hạn truy cập
Developing a Marketing Plan777.7 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA2411-tourism-and-hospitality-marketing_n4.pdf
  Giới hạn truy cập
Marketing Research1.64 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA2411-tourism-and-hospitality-marketing_n5.pdf
  Giới hạn truy cập
The Tourism and Hospitality Product779.51 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA2411-tourism-and-hospitality-marketing_n6.pdf
  Giới hạn truy cập
Pricing1.02 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA2411-tourism-and-hospitality-marketing_n7.pdf
  Giới hạn truy cập
Distribution869.11 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA2411-tourism-and-hospitality-marketing_n8.pdf
  Giới hạn truy cập
Marketing Communications: The Role of Advertising and Sales Promotions1.53 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA2411-tourism-and-hospitality-marketing_n9.pdf
  Giới hạn truy cập
Marketing Communications: Public Relations, Personal Selling, Direct Marketing, and Word of Mouth1.03 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA2411-tourism-and-hospitality-marketing_n10.pdf
  Giới hạn truy cập
Internet Marketing756.8 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA2411-tourism-and-hospitality-marketing_n11.pdf
  Giới hạn truy cập
Providing Service Quality through Internal Marketing991.16 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA2411-tourism-and-hospitality-marketing_n12.pdf
  Giới hạn truy cập
Destination Marketing1.12 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA2411-tourism-and-hospitality-marketing_n13.pdf
  Giới hạn truy cập
Contemporary Issues in Tourism and Hospitality Marketing1.06 MBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.