Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/12060
Nhan đề: Fusion for Profit: How Marketing and Finance Can Work Together to Create Value
Tác giả: Jagpal, Sharan
Jagpal, Shireen
Từ khoá: Customer relationship management
Behavior targeting
Auctions
Năm xuất bản: 2008
Nhà xuất bản: Oxford University Press
Tóm tắt: This book shows how to fuse marketing, finance, and other disciplines to improve performance for the corporation or organization. Specifically, it shows decision makers at different levels in the organization and in different functional areas (e.g., marketing, finance, new product development, and human resources management) how to overcome the problems resulting from function- and discipline-based “silos.” The book has several novel features. All concepts are presented in a simple and easily accessible question-and-answer format. The book provides an in-depth analysis of a broad spectrum of important managerial topics (e.g., how to allocate advertising funds between Internet and conventional advertising, how to evaluate brand equity for mergers and acquisitions, and how to coordinate product design, marketing strategy, and production). In addition, because of its fusion-based methodology, the book provides decision makers with new tools to address familiar managerial problems (e.g., resource allocation and the design of managerial contracts in multiproduct or multidivisional firms). Throughout the book, the focus is on providing managers with actionable theories and metrics that are rigorous yet practical, and that allow the firm or organization to fuse — not merely interface — different functional areas.
Định danh: http://thuvienso.vanlanguni.edu.vn/handle/Vanlang_TV/12060
ISBN: 9780195371055
Bộ sưu tập: TLCK_Ebook_Kinh tế

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
SA4457_Fusion for Profit How Marketing and Finance Can..._Cover.pdf
  Giới hạn truy cập
Cover136.23 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA4457_Fusion for Profit How Marketing and Finance Can..._Chapter 1.pdf
  Giới hạn truy cập
Choosing Marketing Policy in the Short Run246.41 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA4457_Fusion for Profit How Marketing and Finance Can..._Chapter 2.pdf
  Giới hạn truy cập
Choosing Marketing Policy in the Long Run258.09 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA4457_Fusion for Profit How Marketing and Finance Can..._Chapter 3.pdf
  Giới hạn truy cập
What is the Impact on Strategy?179.83 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA4457_Fusion for Profit How Marketing and Finance Can..._Chapter 4.pdf
  Giới hạn truy cập
Should the Firm Pursue Market Share?320.41 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA4457_Fusion for Profit How Marketing and Finance Can..._Chapter 5.pdf
  Giới hạn truy cập
Should the Multiproduct Firm Use the Market Share Metric?212.68 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA4457_Fusion for Profit How Marketing and Finance Can..._Chapter 6.pdf
  Giới hạn truy cập
Pricing New Products: Strategies and Caveats274.47 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA4457_Fusion for Profit How Marketing and Finance Can..._Chapter 7.pdf
  Giới hạn truy cập
Choosing Strategies for New Products Using Market-Level Data211.58 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA4457_Fusion for Profit How Marketing and Finance Can..._Chapter 8.pdf
  Giới hạn truy cập
Choosing Strategies for New Products Using Primary Data318.35 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA4457_Fusion for Profit How Marketing and Finance Can..._Chapter 9.pdf
  Giới hạn truy cập
Bundling277.39 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA4457_Fusion for Profit How Marketing and Finance Can..._Chapter 10.pdf
  Giới hạn truy cập
Channels of Distribution256.81 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA4457_Fusion for Profit How Marketing and Finance Can..._Chapter 11.pdf
  Giới hạn truy cập
How Does Consumer Behavior Affect Marketing Policy?278.56 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA4457_Fusion for Profit How Marketing and Finance Can..._Chapter 12.pdf
  Giới hạn truy cập
Coordinating Advertising Strategy, Branding, and Positioning285.23 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA4457_Fusion for Profit How Marketing and Finance Can..._Chapter 13.pdf
  Giới hạn truy cập
Determining the Advertising Budget358.12 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA4457_Fusion for Profit How Marketing and Finance Can..._Chapter 14.pdf
  Giới hạn truy cập
Measuring Advertising Productivity307.68 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA4457_Fusion for Profit How Marketing and Finance Can..._Chapter 15.pdf
  Giới hạn truy cập
How Should the Firm Compensate Managers to Maximize Performance?200.79 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA4457_Fusion for Profit How Marketing and Finance Can..._Chapter 16.pdf
  Giới hạn truy cập
How Should the Firm Compensate Its Sales Force? The Basic Model297.18 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA4457_Fusion for Profit How Marketing and Finance Can..._Chapter 17.pdf
  Giới hạn truy cập
Model Extensions: How Should the Multiagent/Multiproduct Firm Reward and Measure Sales Force Performance?232.85 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA4457_Fusion for Profit How Marketing and Finance Can..._Chapter 18.pdf
  Giới hạn truy cập
How to Make Marketing Decisions When Competitors React: A GameTheoretic Approach403.82 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA4457_Fusion for Profit How Marketing and Finance Can..._Chapter 19.pdf
  Giới hạn truy cập
Measuring and Building Brand Equity343.66 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA4457_Fusion for Profit How Marketing and Finance Can..._Chapter 20.pdf
  Giới hạn truy cập
How Marketing Policy Affects Consumer Well-Being and Social Welfare408.66 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA4457_Fusion for Profit How Marketing and Finance Can..._Chapter 21.pdf
  Giới hạn truy cập
Internet Marketing305.15 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA4457_Fusion for Profit How Marketing and Finance Can..._Chapter 22.pdf
  Giới hạn truy cập
Mergers and Acquisitions270.75 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA4457_Fusion for Profit How Marketing and Finance Can..._Chapter 23.pdf
  Giới hạn truy cập
How to Choose Optimal International Marketing Strategies287.83 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA4457_Fusion for Profit How Marketing and Finance Can..._Glossary.pdf
  Giới hạn truy cập
Glossary317.06 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu
SA4457_Fusion for Profit How Marketing and Finance Can..._Index.pdf
  Giới hạn truy cập
Index231.13 kBAdobe PDFXem/Tải về  Yêu cầu tài liệu


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.